Dział Ewidencji Majątkowej

Do zadań Działu Ewidencji Majątkowej należy:   

  • prowadzenie ewidencji księgowej oraz pozaksięgowej aktywów trwałych,
  • dokonywanie odpisów amortyzacyjnych i umorzeniowych od środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych ujętych w księgach rachunkowych,
  • uzgadnianie stanu rzeczywistego składników majątkowych ze stanem wykazanym w księgach rachunkowych,
  • rozliczanie w księgach rachunkowych różnic inwentaryzacyjnych powstałych między stanem rzeczywistym a stanem księgowym,
  • prowadzenie księgowości magazynowej,
  • prowadzenie ewidencji księgowej niezbędnej do dokonania rozliczeń podatków od towarów i usług VAT w zakresie majątkowym,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań i informacji w zakresie majątkowym,
  • współpraca z biegłym rewidentem badającym sprawozdania finansowe Uczelni.



Pracownicy działu:

Kierownik działu

  • mgr Agnieszka Przybyszewska – tel. 091 449 40 19, pok. nr 116 C

 

Pozostali:

  • Mariola Cyttlau - tel. 091 449 45 58, pok. nr 126 B
  • mgr Beata Czajkowska - tel. 091 449 46 26, pok. nr 126 B
  • mgr Urszula Janus - tel. 091 449 40 21, pok. nr 204 A
  • mgr Grażyna Jurkowska - tel. 091 449 48 95, pok. nr 127 B
  • Dorota Zadurska - tel. 091 449 48 95, pok. nr 127 B