Do zadań Działu Ewidencji Majątkowej należy:
- prowadzenie ewidencji księgowej oraz pozaksięgowej aktywów trwałych,
- dokonywanie odpisów amortyzacyjnych i umorzeniowych od środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych ujętych w księgach rachunkowych,
- uzgadnianie stanu rzeczywistego składników majątkowych ze stanem wykazanym w księgach rachunkowych,
- rozliczanie w księgach rachunkowych różnic inwentaryzacyjnych powstałych między stanem rzeczywistym a stanem księgowym,
- prowadzenie księgowości magazynowej,
- prowadzenie ewidencji księgowej niezbędnej do dokonania rozliczeń podatków od towarów i usług VAT w zakresie majątkowym,
- przygotowywanie danych do sprawozdań i informacji w zakresie majątkowym,
- współpraca z biegłym rewidentem badającym sprawozdania finansowe Uczelni.
Pracownicy działu:
Kierownik działu
- mgr Agnieszka Przybyszewska – tel. 091 449 40 19, pok. nr 116 C
Pozostali:
- Mariola Cyttlau - tel. 091 449 45 58, pok. nr 126 B
- mgr Beata Czajkowska - tel. 091 449 46 26, pok. nr 126 B
- mgr Urszula Janus - tel. 091 449 40 21, pok. nr 204 A
- lic. Monika Lochman - tel. 091 449 40 21, pok. nr 204 A
- Dorota Zadurska - tel. 091 449 48 95, pok. nr 127 B